Från kl. 16:30 är du välkommen till Bistro Nobel för en festlig AW. Under kvällen spelas musik och det finns utrymme att mötas i diskussioner kring allt från Nobelpristagare till vetenskapens upptäckter och litteratära anekdoter. Om man bara önskar skåla in helgen med ett glas bubbel med kollegor eller vänner, så går det utmärkt!

Under denna kväll erbjuder vi en AW biljett där inträde och ett glas bubbel ingår för 200 kr. Våra medlemmar har som vanligt fritt inträde. (Ordinarie inträde: 130 kr. Student/pensionär: 90 kr och köps på plats).
Under kvällen hålls det även två visningar av utställningen Nobelfesten – festernas fest för den nyfikne. Visningar sker klockan 18.00 (på svenska) och kl 19.00 på (engelska). Behöver ej förbokas. Självklart går det utmärkt att besöka utställningarna på egen hand.

Med ett medlemskap i Nobel Prize Museum går du gratis på detta och många andra aktiviteter under ett helt år. Läs mer och gå med här.
Medlemmar erbjuder vi förmånen att ta med en person gratis under våra AW kvällar den 7 januari och 14 januari. För att läsa mer om våra fredagskvällar och programpunkter besök gärna vår hemsida.

Välkomna till en sen kväll på Nobelprismuseet där utställningar, bistro och butik håller kvällsöppet fram till 21.00!